aDs

aluan

Followers

Friday, May 27, 2011

Akibat Jalin Hubungan Dengan Isteri Orang Telinga Dipotong


NIBONG TEBAL: Seorang lelaki berusia 47 tahun cedera parah apabila kedua belah telinganya dipotong kerana dipercayai menjalinkan hubungan sulit dengan isteri orang.
Ketua Polis Daerah Seberang Perai Selatan, Supritendan Shafien Mamat berkatamangsa ditemui terbaring oleh anaknya di dalam longkang berhampiran rumah mereka di Taman Kasawari, Simpang Ampat pada 8 pagi tadi.
Katanya lelaki yang bekerja sebagai peniaga daging khinzir itu dipercayai diserang dengan menggunakan senjata tajam hingga mengakibatkan kedua-dua telinganya terputus.
"Hasil siasatan mendapati kejadian itu berpunca akibat perasaan cemburu berikutan mangsa dipercayai telah menjalin hubungan sulit dengan isteri orang," katanya kepada pemberita di sini.
Shafien berkata polis menahan seorang lelaki berusia 46 tahun yang bekerja sebagai pemandu lori kira-kira dua jam kemudian selepas gerakan mencari suspek giat dijalankan setelah identiti lelaki itu dikenal pasti.
Katanya kes itu akan disiasat mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan kerana sengaja menyebabkan cedera parah dengan menggunakan senjata dan jika sabit kesalahan boleh dipenjara hingga 20 tahun dan denda atau sebat. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

heratBeat