aDs

aluan

Followers

Thursday, October 13, 2011

Rain ucap selamat tinggal


Rain

PADA 11 Oktober lalu, aktor dan penyanyi terkenal Korea Selatan, Rain mengucapkan selamat tinggal buat kali terakhir kepada peminatnya sebelum dia memulakan latihan ketenteraan.
Pada pukul 1.10 petang, bintang terkenal itu tiba di kem latihan di Gyeongido, peminat yang hadir dilihat mengalirkan air mata apabila mereka menyedari itu adalah kali terakhir mereka melihat Rain sebelum dia berehat sebentar dari dunia seni selama dua tahun.
Sebagai tanda hormat kepada peminatnya, Rain tunduk buat kali terakhir di hadapan mereka dan berkata: "Hello semua. Saya rasa, saya akan mengakibatkan kekecohan sekali lagi disebabkan pendaftaran saya dalam latihan ketenteraan. Saya minta maaf. Saya akan lakukan yang terbaik dan pulang dalam keadaan sihat."
Rain kemudiannya menanggalkan topinya dan mendedahkan potongan rambut standard untuk seorang askar. Pendaftaran Rain untuk latihan ketenteraan telah menarik 1,200 orang peminat di kem latihan tersebut.
Malah, stesen televisyen seperti TVN dan Mnet turut membuat liputan siaran secara langsung berkenaan pendaftaran Rain itu.
Selain daripada aktor Hyun Bin, Rain merupakan satu-satunya selebriti yang mendapat siaran langsung pada hari pendaftaran latihan ketenteraan.
Bintang filem bertaraf antarabangsa itu memberi seluruh tenaganya untuk kerjaya dan peminat sebelum memulakan latihan. Dia telah melancarkan single digital dan menutup konsert Last Of The Best, malah dia turut terlibat dalam Festival Hallyu Gangnam, selain turut muncul dalam sebuah program di Mnet.
Rain akan menjalani latihan intensif selama lima minggu sebelum memulakan tugasnya sebagai tentera. - KOSMO

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

heratBeat