aDs

aluan

Followers

Wednesday, September 14, 2011

Lelaki kena 6 bulan cabul warga emas

KUALA TERENGGANU: Mahkamah Majistret di sini, semalam, menjatuhkan hukuman penjara enam bulan terhadap seorang lelaki yang gagal menahan nafsu hingga mencabul kehormatan warga tua berusia 62 tahun pada Mac lalu.

Zulkefli Salleh, 46, dari Kampung Kubang Ikan, Chendering, di sini, dijatuhi hukuman itu selepas mengaku salah terhadap pertuduhan mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan, yang dibacakan di depan Majistret Abdul Hayyi Salim.

Mengikut kertas pertuduhan, tertuduh didakwa menggunakan kekerasan jenayah kepada mangsa dengan niat mencabul kehormatannya di sebuah rumah di Kampung Kubang Ikan pada jam 2 petang, 27 Mac lalu.

Mengikut fakta kes, mangsa yang berada di rumahnya didatangi tertuduh yang masuk melalui pintu dapur yang terbuka dan turut membawa sebilah pisau lalu memegang tangan dan lutut serta mencium mangsa, selain mengajak mangsa berkahwin dengannya.

Difahamkan, tertuduh pernah menyuarakan hasrat berkahwin dan menyimpan perasaan terhadap mangsa. 

Mangsa yang ketakutan ketika itu mengikut apa saja dikatakan tertuduh demi menyelamatkan diri, malah tertuduh berada di kawasan rumah mangsa selain memaklumkan akan datang semula pada waktu malam.  - BHarian

1 comment:

  1. mesti nenek ni cun & bergetah, sampai gila babi mamat ni naik nafsu.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

heratBeat