aDs

aluan

Followers

Wednesday, March 16, 2011

Kesan darah bongkar rahsia gadis


TEMERLOH: Kalau tidak disebabkan mukanya pucat ketika ditanya ibu selain kesan darah di seluar dipakainya, tidak mungkin keluarga seorang gadis sunti tahu bahawa dia menjadi mangsa rogol teman lelakinya sendiri.

Segala-galanya terbongkar apabila ibu kepada gadis malang berusia 15 tahun dan masih bersekolah di sebuah sekolah menengah di sini, mengesyaki ada sesuatu yang tidak kena dengan anaknya sebaik mangsa pulang dari bertemu teman lelaki yang baru dikenalinya dan menetap di kampung yang sama itu.

Memang menyedihkan apabila lelaki yang baru saja dikenali menerusi seorang rakannya itu sanggup menjadikan pertemuan pertama di antara mereka sebagai titik permulaan kepada satu episod hitam di dalam diri mangsa yang juga anak bongsu daripada empat beradik itu.

Kira-kira jam 2 petang kelmarin, mangsa terpaksa menceritakan apa yang berlaku kepada ibunya selepas didesak berikutan gagal menjelaskan mengapa terdapat kesan darah pada seluar dipakainya selain mukanya yang berubah pucat serta-merta.

Bagaimanapun, sebaik mendengar kata-kata anaknya itu, ibu mangsa gagal mengawal perasaan kerana terlalu sedih dan hampir pengsan.

Berikutan kejadian itu, ibu mangsa membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Temerloh dan Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Md Nor Mansor mengesahkan pihaknya ada menerima laporan berhubung kejadian itu.

“Berdasarkan laporan, ibu mangsa dikatakan mendesak anaknya supaya menceritakan kejadian sebenar sebaik melihat ada kesan tompokan darah di seluar yang dipakai anaknya itu,” katanya. - myMetro

3 comments:

  1. dugaan yg hebat, mencabar emosi.....

    ReplyDelete
  2. xtahu nak kata apa sebab kejadian spt ini berleluasa skrg. Suka ambil kesempatan di atas kelemahan org.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

heratBeat